- TURE

Sommertogt 2010
Start på første og eneste- sommertogtuge. Vi bliver hurtigt enige om, at det skal være så behageligt som muligt. Da vinden står i vest, fravælges kulhusrenden, og vi går sydpå til lidt for østskoven hvor vi lægger os for anker og spiser sild ligesom onsdagsholdet.

Sommertogt 2009 - Vinden Drar på Fejø
Vi deltog i Vinden Drar på Fejø. Vi gik under broen kl. 13, vinden frisk øst-nordøst. Da vi kom til Isefjorden var den drejet til nord, så vi måtte krydse ud...

Sommertogt 2005 - Vinden Drar på Strynø
Vi deltog i Vinden Drar på Strynø i det Sydfynske øhav. Vejret var perfekt, og vi havde en dejlig uge med fælles udflugter til bl.a. Marstal på Ærø. Efter træbådtræffet sejlede vi til Isefjorden og deltog i optagelser til en DR2 udsendelse om Havhingsten fra Glendalough.

Sommertogt 2004 - Samsø
Turen denne sommer gik i første omgang til den en ægte vikinge-ø Samsø. Her lå vi en uges tid ved Langør, hvorfra vi sejlede dagture ud i området og mødtes med det gæve skib Nidhug. Senere sejlede vi over Røsnæs til Sejrø, videre til Odden og Skansehage.

Sommertogt 2003 - Isefjord og Holbæk Fjord
Togtet var en treugers hyggesejlads rundt til fjordenes små havne og besætningen skiftede jævnligt og vi havde tre forskellige skippere i løbet af ugerne. Der blev badet, holdt natcafé, grillet og sejlet, så det var en fryd.

Sif Ege

Copy Right © 2019, All Rights, Sif-Ege © 1981 - 2019 - Dags Dato 12.10.2019 Email: info@sifege.dk
Følg Sif Ege på Facebook
Sif Ege har brug for dig!

Vikingeskibet Sif Ege har brug for netop dig. Du kan være aktiv medlem af lauget for kun 650 kr. om året, hvilket bl.a giver dig ret til at sejle med skibet.

Du kan også støtte lauget økonomisk som støttemedlem, det koster 300 kr om året.

Vil du vide mere om medlemsskab eller vil du støtte Sif Ege økonomisk, så kontakt lauget